Dress Baru
Tuesday, 13 November 2018 | 0 comments
Hi, ni sambungan dari https://ohhfexa.blogspot.com/2018/10/dress-baru.html
Dress 4th from 4pcs
Skirt dia aku beli baru sebab yang dia bagi tu jenis leather.
Aku pakai xselesa so, aku buang.
Skirt yang baru aku beli kt TS harga RM 40.
Berbaloi gak sebab material skirt tu tebal & design camni susah nk jumpa.
Sekian.





occae et harumb bet theap. est praesent luptatum. ha! bis nostrud exercitation ullam mmodo consequet. duis aute in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. at vver eos et accusam dignissum qui blandit est praesent luptatum delenit aigue excepteur sint occae. et harumd dereud facilis est er expedit distinct. at vver eos et accusam dignissum qui blandit est praesent luptatum delenit aigue excepteur sint occae. et harumd dereud facilis est er expedit distinct. yoii rockem sockem mow-em yown. manarie li que vaqeriao.